POCZEKAJ
Zapisz się na newsletter i bądź zawsze na bieżąco!
Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres e-mail informacji handlowych, w tym informacji o rabatach i promocjach od MaG inwest sp. z o. o. z ul. Gen. Józefa Sowińskiego 54/94, 01-105 Warszawa, Polska zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz z ustawą z dnia 16 lipca 2004 roku prawo telekomunikacyjne.
zapisz się
koszyk (0)
0

Zwroty i reklamacje

Zwroty:

Klient ma prawo w terminie 14 dni od momentu otrzymania Zamówienia odstąpić od umowy bez podawania przyczyny.

Sprzedawca wskazuje, że Zamówienia indywidualne i personalizowane nie podlegają zwrotowi ani wymianie.

Aby odstąpić od umowy należy:

  1. Wypełnić formularz zwrotu;

  2. Zapakować towar wraz z formularzem zwrotu (który dołączony jest do paczki), dokumentem rozliczeniowym i wszystkimi innymi rzeczami – np. gratisami;

  3. Odesłać do paczkomatu: WAW137AP przy ul. Drewny 2, Warszawa, paluri@paluri.pl; tel. 664-417-212.

  4. Odesłać na adres: ul. J. Sowińskiego 54 lok. 94, 01-105 Warszawa.

Przed wysłaniem paczki ze zwrotem prosimy o poinformowanie nas o chęci dokonania zwrotu na adres
e-mail paluri@paluri.pl - potwierdzimy pod jaki adres należy odesłać zwrot.

Koszty odesłania Produktów ponosi Klient (koszty te nie są w żaden sposób zwracane Klientowi przez Sprzedawcę). Klient ma 14 dni na dokonanie zwrotu.

Klient zobowiązany jest do odpowiedniego zabezpieczenia produktów przed wysyłką (powinien on zostać zapakowany w taki sam sposób w jaki został dostarczony Klientowi) ze wszystkimi gratisami, ulotkami.

Produkty nie mogą nosić śladów użytkowania oraz muszą być odesłane w oryginalnym opakowaniu razem z formularzem zwrotu i dowodem zakupu

Środki zostaną zwrócone Klientowi w takiej formie w jakiej zostały przelane do Sprzedawcy

Sklep nie prowadzi wymian. Zatem aby dokonać wymiany Produktu należy go zwrócić oraz złożyć ponownie nowe Zamówienie w sklepie internetowym.

Wszystkie szczegóły dotyczące reklamacji i zwrotów znajdziesz w Regulaminie.

 

Dostawa:

Szacunkowy termin wysyłki podawany jest dla każdego Produktu indywidualnie w karcie Produktu tuż pod przyciskiem "DO KOSZYKA" - nie dotyczy to produktów na indywidualne zamówienie.

Wysyłka kurierem (inpost): 16 zł

Wysyłka InPost Paczkomaty: 14,50 zł

Sprzedawca informuje, iż istnieje możliwość odbioru Produktów osobiście po wcześniejszym uzgodnieniu terminu i miejsca odbioru ze Sprzedawcą pod numerem telefonu: 664-417-212.

 

Reklamacje:

Sprzedawca zobowiązany jest do dostarczenia produktu wolnego od wad.

Reklamacje dotyczące Produktów dostępnych w Sklepie podlegają przepisom Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta.

Wszelkie reklamacje Klient może zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: paluri@paluri.pl. Aby przyspieszyć proces reklamacji wiadomość powinna zawierać wypełniony formularz reklamacji, jak również dokładny opis wad. Zalecane jest również, aby dołączyć zdjęcia obrazujące wadę.

W korespondencji zwrotnej przekażemy informację na jaki adres należy kierować reklamację

W przypadku reklamacji wypełnij formularz i wraz z reklamowanym Produktem odeślij do paczkomatu: WAW137AP przy ul. Drewny 2, Warszawa (e-mail: paluri@paluri.pl, tel. 664-417-212) lub na adres: ul. J. Sowińskiego 54 lok. 94, 01-105 Warszawa.

  1. W zgłoszeniu reklamacji Klient powinien uwzględnić następujące informacje:

    1. adres e-mail, na który powołano się przy składaniu Zamówienia;

    2. data i numer Zamówienia;

    3. uzasadnienie reklamacji wraz z wyraźnym wskazaniem czego reklamacja dotyczy (w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady);

    4. żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży oraz danych kontaktowych składającego reklamację.

  1. W przypadku otrzymania niekompletnej reklamacji, Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia pod rygorem pozostawienia reklamacji bez rozpoznania.

  2. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, tj. w razie stwierdzenia, że Produkt posiada wadę fizyczną lub prawną - Sprzedawca, zgodnie z obowiązującymi przepisami Kodeksu cywilnego dotyczącymi rękojmi oraz biorąc pod uwagę żądania Konsumenta, wymieni Produkt wadliwy na wolny od wad (o ile będzie to możliwe) albo usunie wady.

  3. W przypadku złożenia przez Konsumenta oświadczenia o obniżeniu ceny, Sprzedawca odeśle Produkt Konsumentowi oraz dokona zwrotu części ceny. Część ceny Produktu podlegająca zwrotowi jest ustalana w takiej proporcji do ceny Produktu wynikającej z Umowy sprzedaży, w jakiej wartość Produktu z wadą pozostaje do wartości Produktu bez wady.

  4. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży przez Konsumenta, Sprzedawca dokona zwrotu ceny Produktu.

  5. W przypadku, gdy wymiana Produktu lub usunięcie wady Produktu jest niemożliwe lub wymagałoby nadmiernych kosztów, Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Konsumenta. W takim przypadku Sprzedawca dokona zwrotu ceny Produktu.

  6. Sklep nie prowadzi wymian. Zatem aby dokonać wymiany Produktu należy go zwrócić oraz złożyć ponownie nowe Zamówienie w sklepie internetowym.

  7. Produkty nie mogą nosić śladów użytkowania oraz muszą być odesłane w oryginalnym opakowaniu razem z formularzem zwrotu i dowodem zakupu.

  8. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Klient poinformowany zostanie w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. W przypadku zgłoszenia przez Klienta żądania wymiany Produktu na wolny od wad, usunięcia wady lub obniżenia ceny, brak ustosunkowania się Sprzedawcy do żądania w powyższym terminie oznaczać będzie uznanie żądania za uzasadnione.

Reklamacje nie obejmują:

  • Uszkodzeń mechanicznych Produktów dokonanych przez Klientów;

  • Uszkodzeń wynikających z naturalnego zużycia Produktów;

  • Złego dopasowania rozmiaru (w takim przypadku zalecamy zwrot Produktów);

  • Komfortu i wygody (w takim przypadku zalecamy zwrot Produktów);

  • Uszkodzeń wynikających z niewłaściwej pielęgnacji Produktów – np. wskutek działania substancji czyszczących / środków piorących - nieodpowiednich do czyszczenia Produktów / prania Produktów w sposób niezgodny z zaleceniami.

Zaprojektuj swoją torebkę

 

  Bądź projektatką swojej torebki  ! ! !  

 

Wybierz materiały, z których mamy ją dla Ciebie uszyć :)

zobacz więcej
Dlaczego warto wybrać naszą firmę

Jeśli szukasz oryginalnych, nietuzinkowch produktów to zapraszam Cię do PaLuRi. 

Tworzymy niepowtarzalne produkty, wykonywane z sercem i wielką pasją.

ręcznie
robione

Tworzone z pasją

Darmowa
dostawa

Darmowa dostawa od 450 zł

14 dni
na zwrot

Produktów dostępnych od ręki

gwarancja
jakości

Gwarancja jakości

Wysokie oceny
klientów

Pozytywne opinie

Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres e-mail informacji handlowych, w tym informacji o rabatach i promocjach od MaG inwest sp. z o. o. z ul. Gen. Józefa Sowińskiego 54/94, 01-105 Warszawa, Polska zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz z ustawą z dnia 16 lipca 2004 roku prawo telekomunikacyjne.