Zwroty:
Klient ma prawo w terminie 14 dni od momentu otrzymania Zamówienia odstąpić od umowy bez podawania przyczyny.
Sprzedawca wskazuje, że Zamówienia indywidualne i personalizowane nie podlegają zwrotowi ani wymianie.
Aby odstąpić od umowy należy:
Wypełnić formularz zwrotu;
Zapakować towar wraz z formularzem zwrotu (który dołączony jest do paczki), dokumentem rozliczeniowym i wszystkimi innymi rzeczami – np. gratisami;
Odesłać do paczkomatu: WAW137AP przy ul. Drewny 2, Warszawa, paluri@paluri.pl; tel. 664-417-212.
Odesłać na adres: ul. J. Sowińskiego 54 lok. 94, 01-105 Warszawa.
Przed wysłaniem paczki ze zwrotem prosimy o poinformowanie nas o chęci dokonania zwrotu na adres
e-mail paluri@paluri.pl - potwierdzimy pod jaki adres należy odesłać zwrot.
Koszty odesłania Produktów ponosi Klient (koszty te nie są w żaden sposób zwracane Klientowi przez Sprzedawcę). Klient ma 14 dni na dokonanie zwrotu.
Klient zobowiązany jest do odpowiedniego zabezpieczenia produktów przed wysyłką (powinien on zostać zapakowany w taki sam sposób w jaki został dostarczony Klientowi) ze wszystkimi gratisami, ulotkami.
Produkty nie mogą nosić śladów użytkowania oraz muszą być odesłane w oryginalnym opakowaniu razem z formularzem zwrotu i dowodem zakupu
Środki zostaną zwrócone Klientowi w takiej formie w jakiej zostały przelane do Sprzedawcy
Sklep nie prowadzi wymian. Zatem aby dokonać wymiany Produktu należy go zwrócić oraz złożyć ponownie nowe Zamówienie w sklepie internetowym.
Wszystkie szczegóły dotyczące reklamacji i zwrotów znajdziesz w Regulaminie.
Dostawa:
Szacunkowy termin wysyłki podawany jest dla każdego Produktu indywidualnie w karcie Produktu tuż pod przyciskiem "DO KOSZYKA" - nie dotyczy to produktów na indywidualne zamówienie.
Wysyłka kurierem (inpost): 16 zł
Wysyłka InPost Paczkomaty: 14,50 zł
Sprzedawca informuje, iż istnieje możliwość odbioru Produktów osobiście po wcześniejszym uzgodnieniu terminu i miejsca odbioru ze Sprzedawcą pod numerem telefonu: 664-417-212.
Reklamacje:
Sprzedawca zobowiązany jest do dostarczenia produktu wolnego od wad.
Reklamacje dotyczące Produktów dostępnych w Sklepie podlegają przepisom Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta.
Wszelkie reklamacje Klient może zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: paluri@paluri.pl. Aby przyspieszyć proces reklamacji wiadomość powinna zawierać wypełniony formularz reklamacji, jak również dokładny opis wad. Zalecane jest również, aby dołączyć zdjęcia obrazujące wadę.
W korespondencji zwrotnej przekażemy informację na jaki adres należy kierować reklamację
W przypadku reklamacji wypełnij formularz i wraz z reklamowanym Produktem odeślij do paczkomatu: WAW137AP przy ul. Drewny 2, Warszawa (e-mail: paluri@paluri.pl, tel. 664-417-212) lub na adres: ul. J. Sowińskiego 54 lok. 94, 01-105 Warszawa.
W zgłoszeniu reklamacji Klient powinien uwzględnić następujące informacje:
adres e-mail, na który powołano się przy składaniu Zamówienia;
data i numer Zamówienia;
uzasadnienie reklamacji wraz z wyraźnym wskazaniem czego reklamacja dotyczy (w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady);
żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży oraz danych kontaktowych składającego reklamację.
W przypadku otrzymania niekompletnej reklamacji, Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia pod rygorem pozostawienia reklamacji bez rozpoznania.
W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, tj. w razie stwierdzenia, że Produkt posiada wadę fizyczną lub prawną - Sprzedawca, zgodnie z obowiązującymi przepisami Kodeksu cywilnego dotyczącymi rękojmi oraz biorąc pod uwagę żądania Konsumenta, wymieni Produkt wadliwy na wolny od wad (o ile będzie to możliwe) albo usunie wady.
W przypadku złożenia przez Konsumenta oświadczenia o obniżeniu ceny, Sprzedawca odeśle Produkt Konsumentowi oraz dokona zwrotu części ceny. Część ceny Produktu podlegająca zwrotowi jest ustalana w takiej proporcji do ceny Produktu wynikającej z Umowy sprzedaży, w jakiej wartość Produktu z wadą pozostaje do wartości Produktu bez wady.
W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży przez Konsumenta, Sprzedawca dokona zwrotu ceny Produktu.
W przypadku, gdy wymiana Produktu lub usunięcie wady Produktu jest niemożliwe lub wymagałoby nadmiernych kosztów, Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Konsumenta. W takim przypadku Sprzedawca dokona zwrotu ceny Produktu.
Sklep nie prowadzi wymian. Zatem aby dokonać wymiany Produktu należy go zwrócić oraz złożyć ponownie nowe Zamówienie w sklepie internetowym.
Produkty nie mogą nosić śladów użytkowania oraz muszą być odesłane w oryginalnym opakowaniu razem z formularzem zwrotu i dowodem zakupu.
O sposobie rozpatrzenia reklamacji Klient poinformowany zostanie w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. W przypadku zgłoszenia przez Klienta żądania wymiany Produktu na wolny od wad, usunięcia wady lub obniżenia ceny, brak ustosunkowania się Sprzedawcy do żądania w powyższym terminie oznaczać będzie uznanie żądania za uzasadnione.
Reklamacje nie obejmują:
Uszkodzeń mechanicznych Produktów dokonanych przez Klientów;
Uszkodzeń wynikających z naturalnego zużycia Produktów;
Złego dopasowania rozmiaru (w takim przypadku zalecamy zwrot Produktów);
Komfortu i wygody (w takim przypadku zalecamy zwrot Produktów);
Uszkodzeń wynikających z niewłaściwej pielęgnacji Produktów – np. wskutek działania substancji czyszczących / środków piorących - nieodpowiednich do czyszczenia Produktów / prania Produktów w sposób niezgodny z zaleceniami.
Jeśli szukasz oryginalnych, nietuzinkowch produktów to zapraszam Cię do PaLuRi.
Tworzymy niepowtarzalne produkty, wykonywane z sercem i wielką pasją.
Tworzone z pasją
Darmowa dostawa od 450 zł
Produktów dostępnych od ręki
Gwarancja jakości
Pozytywne opinie